Polish
Zapytanie ofertowe
wszystkie pola są wymagane

McCormick X70.40

Cena: 299 700 PLN netto
Marka: McCormick
Model: X70.40
Rok produkcji: 2014
Przebieg: 0
Moc: 175 KM
Pojemność: 6 700 cm3
Paliwo: diesel
Kolor: czerwony

Wyposażenie:
Klimatyzacja, 4x4, kabina, WOM ( Wałek odbioru mocy ), siedzenie pneumatyczne, wyjścia hydrauliczne, Ogrzewanie / Wentylacja

Kontakt:
Autobochnia.pl
32-700 BOCHNIA
GORZKÓW 15
   
+48 (14) 611-10-13
Skype: Skype
Dodatkowe informacje:
 

McCormick - Seria X70

Producent ciągników McCormick pragnie państwu zaprezentować nową serię ciągników X70. Seria składa się z 5 modeli o następującym oznaczeniu: X70.40, X70.50, X70.60, X70.70, X70.80, zakres mocy wynosi od 150 do 232 KM. Ciągniki serii X70 są zgodne z najnowszymi regulacjami ustawowymi dotyczącymi emisji spalin przez silniki spalinowe. W silnikach jest wykorzystana technologia SCR , która używa płynu AdBlue . Jest on wtryskiwany do układu wydechowego przed katalizatorem i powoduje zmniejszenie ilości szkodliwych gazów oraz cząstek stałych do 90 %, które wydobywają się do atmosfery w spalinach. Seria X 70 posiada konstrukcję ramowa sprawdzoną w poprzednich seriach. W ramie osadzony jest silnik na 4 gumowych amortyzatorach, które powodują zmniejszenie przenoszonych drgań oraz hałasu na konstrukcję ciągnika. Skrzynia przekładniowa XtraSpeed 8 Powershifts posiada w wersji podstawowej 32 prędkości jazdy do przodu oraz 24 prędkości jazdy do tyłu w przypadku zastosowania reduktora ilość przełożeń wzrasta do 48 prędkości do przodu oraz 36 prędkości do tyłu. Zastosowany rewers elektrohydrauliczny pozwala na płynne zmiany kierunku jazdy oraz na uwrociach. W przekładni możemy zastosować mechaniczną lub elektrohydrauliczną zmianę zakresów prędkości. Każde przełożenie ma prędkość wyższą od poprzedniego o 15%. Przednia oś posiada 55o kąt skrętu co powoduje małą średnicę zawracania ciągnika. Ciągnik może być wyposażony w amortyzowaną oś przednią sterowaną elektrohydraulicznie. Zastosowanie tej osi daje wyjątkowy komfort w przemieszczaniu się po drodze jak i w trudnym terenie ponieważ zastosowano rozwiązanie niezależnej amortyzacji każdego koła osi przedniej. W przypadku zamówienia kabiny operatora z amortyzacją dodatkowo wzrasta komfort i bezpieczeństwo pracy operatora ciągnika. Sterowny elektrohydraulicznie wałek WOM oferuje 2 prędkości obrotowe 540 i 1000 obr/min. Zamknięty centralny układ hydrauliczny wykorzystuje pompę o dużej wydajności, aby dostarczyć odpowiednią ilość oleju. Podnośnik hydrauliczny jest wyposażony w EHR ( elektroniczna kontrola podnośnika), udźwig podnośnika w modelach X70.70 i X70.80 wynosi 10950 kg, w modelach X70.40, X70.50, X70.60 wynosi 7200 kg, umożliwia to pracę nawet z najcięższymi maszynami zawieszanymi. Kabina Deluxe została tak zbudowana, aby nie tylko spełnić oczekiwania klientów, ale przekroczyć je w dziedzinie bezpieczeństwa i komfortu pracy operatora. Kabina posiada bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach, wydajny system klimatyzacji, fotel pneumatyczny z wielofunkcyjnym podłokietnikiem(sterowanie funkcjami ciągnika), hydrauliczny system zawieszenia (dostępny jako opcja). Zastosowanie powyższych rozwiązań sprawia, że ciągnik serii X70 jest prosty w obsłudze mimo zastosowania najnowszej technologii, ekonomiczny, zdolny do pracy ze wszystkimi maszynami ze względu na dużą ilość przełożeń w skrzyni przekładniowej oraz komfortowy dla operatora.
 

Ciągnik rolniczy McCormick X70.40 M

 

-

Silnik – Beta-Power TIER 3B / TIER 4 INTERIM, 6 cylindrów/Turbo , 24 zawory, poj. 6.7 litra, o mocy nominalnej 166 KM / 122 kW, o mocy maxymalnej 175 KM / 128,71 kW , max moment obr 632 (726) Nm przy 1400 obr/min, wzrost momentu 45% , pompa paliwowa Electronik Common Rail Bosch, pojemność zbiornika oleju napędowego 300 litrów, pojemność zbiornika AdBlue 38 litrów , przeglądy co 500 mth,

-

Silnik umieszczony w ramie ze staliwa na izolujących elementach gumowych,

-

Skrzynia biegów XtraSpeed z 8 półbiegami power shift zmienianymi pod pełnym obciążeniem na każdym zakresie, ilość biegów przód 32 + tył 24, prędkości jazdy od 1.8 km/h do 43 km/h, czujnik prędkości rzeczywistej (radar)

-

Układ hamulcowy – wielodyskowy mokry, dwuobwodowy układ pneumatyczny

-

Napęd 4 WD – Carraro, promień skrętu 5,4 m, kąt skrętu 550,

-

WOM – załączanie elektro – hydrauliczne, 540 / 1000 obr/min, funkcja automatycznego rozłączania WOM podczas podnoszenia ( unikanie wibracji WOM w pozycji podniesionej ), sterowanie podnośnikiem i WOM z tylnych błotników

-

Układ hydrauliczny – wydatek pompy 110 l/min, udźwig max. 7 200 kg, układ dociążania hydrauliki, 3 sekcje wyjść hydraulicznych, z regulacją przepływu, EHR – układ elektronicznej kontroli tylnego podnośnika , system RIDE CONTROL

-

Wolny powrót oleju

-

Kabina – Deluxe Cab z instalacją radiową z dodatkowym siedzeniem dla pasażera, klimatyzacja, czujnik „operatora” oraz pneumatyczne siedzisko operatora.

-

Regulowana kolumna kierownicy

-

Instalacja pneumatyczna 2 + 1

-

Lusterka zewnętrzne teleskopowe z regulacją

-

Oświetlenie – światła drogowe, 12 świateł roboczych: 8 w dachu (4 z przódu + 4 z tyłu) + 2 na słupkach z przódu + 2 na błotnikach z tyłu

-

-

-

Zaczep górny transportowy automatyczny

Zaczep dolny – polowy

Zaczep do przyczep jednoosiowych

-

3 punktowy układ zawieszenia kat. II/IIIN z auto stabilizatorami, EHR

-

Zaczep przedni z kompletem obciążników (16 x 45kg).

-

Ogumienie

540/65R28 – przód

 

650/65R38 – tył

-

Waga 7 400 kg (Bez obciążników) ,

-

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.