Polish
Zapytanie ofertowe
wszystkie pola są wymagane

FRUEHAUF MEGA LIFTOP

Dostępny na zamówienie
Cena: 103 600 PLN NETTO
Marka: Fruehauf
Model: Maxi Speed Mega Liftop R 19.5
Rok produkcji: 2016
Przebieg: bez przebiegu
Moc:
Pojemność:
Paliwo:
Kolor: możliwość wyboru

Wyposażenie:
ABS, Drzwi tylne dwuskrzydłowe

Kontakt:
Autobochnia.pl
32-700 BOCHNIA
GORZKÓW 15
   
+48 (14) 611-10-13
Skype: Skype
Dodatkowe informacje:
FRUEHAUF MAXISPEED MEGA LIFTOP R19.5

Masa Całkowita 39.000 kg
Masa naczepy + 3 %  7.008 kg
Całkowita ładowność + 3 % 31.992 kg

Wymiary :
Długość użytkowa 13.620 mm
Szerokość użyteczna pomiędzy kłonicami 2.480 mm
Szerokość użyteczna pomiędzy plandekami 2.530 mm
Wysokość dostępu bocznego pod profilem dachowym pozycja niższa  2.820 mm
Wysokość dostępu bocznego pod profilem dachowym pozycja wyższa  2.870 mm
Wysokość wewnętrzna poniżej poprzeczek dachowych pozycja niższa  2.950 mm
Wysokość wewnętrzna poniżej poprzeczek dachowych pozycja wyższa 3.000 mm
Szerokość po otwarciu drzwi 2.480 mm
Szerokość załadunkowa z góry po otwarciu dachu suwanego  2.295 mm
wysokość dachu w niższej pozycji do jazdy  4.035 mm
Szerokość całkowita 2.550 mm

Specyfikacja techniczna :
3-osiowa naczepa zgodna z przepisami EC z zabudową kurtynową

Rama platformy :
Stalowa spawana rama główna wykonana z podłużnic o przekroju dwuteowym z 31 poprzeczkami IPA; wysokość 80 mm (rozstaw co 400 mm)
Stabilna rama z gęsią szyją zgodną z ISO  grubości szyi 90 mm, stalowe narożniki.
Zderzak tylny z godny z przepisami EEC.
½ błotniki z chlapaczami za tylną osią
Boczne osłony aluminiowe uchylne.
Tylny panel świetlny ze stali, pomalowany proszkowo na biało.

Wyposażenie platformy :
Sworzeń królewski 2”, demontowany
Zawieszenie pneumatyczne SAF
Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy auto-reset
3-osie SAF Intradisc 19,5”, hamulce tarczowe
6 kół z oponami 435/50 R 19,5 marki GoodYear, bieżnik LHT+ o profilu drogowym
Kosz na jedno koło zapasowe
1 klin pod koła z uchwytem
Przednie nogi postojowe, nisko obsługowe
Dwuobwodowy układ hamulcowy zgodny z EEC
Hamulec postojowy jako akumulator sprężynowy                     
EBS (2S/SM) z gniazdem zgodnym z ISO 7638
ESP System stabilizacji toru jazdy
Instalacja elektryczna 24 V, wodoodporna, z 2 gniazdami ISO 7-pin + 1 x 15.
8 Funkcyjne tylne lampy, światła obrysowe LED
Światła narożne przednie i tylne.


Zabudowa kurtynowa :
Laminowana podłoga typu hardwood, 35 mm, nośność  9 ton na oś wózka widłowego,
6 stalowych, ocynkowanych profili omega.
13 par uchwytów zabezpieczających ładunek, w profilu zewnętrznym, nośność 2500 kg.

Przednia ściana ze sklejki z aluminiowymi narożnikami
Stalowa, ocynkowana płyta odbojowa, 850 mm, wewnątrz, na przedniej ścianie. 
Gniazda elektryczne i hamulcowe zainstalowane w skrzynce 1 m powyżej płyty sprzęgu.

Dach suwany z białą plandeką,650gr/m2, poprzeczki dachowe o rozstawie 750 mm
Plandeka dachowa wzmocniona linkami stalowymi
Profil dachowy o wysokości 175 mm włączając suwany dach
Dach suwany otwierany w obydwie strony z zachowaniem dostępu operacyjnego
Dach typu Liftop, unoszony hydraulicznie z dźwigniami w każdym narożniku o 400 mm do operacji za i rozładunkowych
Dach może być uniesiony z jednej strony lub na wszystkich 4 narożnikach.
Dach ma dwie wysokości, w przypadku uniesienia i otrzymania wysokości wewnętrznej 3000 mm całkowita przepisowa wysokość 4000 mm jest przekroczona.

Tylne narożniki z anodowanego aluminium
Stalowa końcówka tylnej ramy dachu, możliwość podnoszenia i przesuwania z dachem
Tylne drzwi uchylne z ply-metalu, pomalowane na zewnątrz na biało RAL 9010
2 rygle zamykające  zintegrowane z każdym panelem drzwi

3 pary przesuwnych kłonic  z kieszeniami 3-1-1-1 na deski boczne,
3 rzędy drewnianych desek bocznych o wysokości 140 mm (łącznie 24 deski)
Boczna plandeka o gramaturze 900gr/m2
Pionowe napinacze plandeki ze wspawanymi pasami napinającymi i stalowymi klamrami zahaczanymi o profil narożny
Napinacze poziome plandeki z mechanizmem zapadkowym zintegrowane w tylnych narożnikach


Wyposażenie dodatkowe zawarte:
2 pionowe gumowe odbojniki na tylnej krawędzi ramy głównej
2 odporne odbojniki z ocynkowanej stali na narożnikach tylnych końcówki ramy
Wysuwana drabinka dostępowa pod tylnymi drzwiami

Wykończenie :
Platforma ramy ocynkowana
Osie , piasty, nogi postojowe, kłonice boczne pomalowane na czarno KTL
Błotniki poliuretanowo czarne
Obręcze kół srebrne RAL 9006
Ściana przednia ze sklejki biała RAL 9010
Tylne narożniki i boczne osłony  w naturalny kolorze anodowanego aluminium
Drzwi tylne z zewnątrz pomalowane aluminiowy biały RAL 9010
Plandeka dachowa biała
Plandeki boczne w kolorze jednym ze standardowej palety kolorów Fruehauf SIOEN :
Tablice odblaskowe ostrzegacze na tylnych drzwiach,
Biały odblaskowy pasek ostrzegawczy wzdłuż dolnej krawędzi plandeki bocznej na całej długości
Czerwony odblaskowy pasek na obrzeżach tylnych drzwi
Naklejka PL
Certyfikat VDI 2700 TUV EN 12642 L, naklejka a tylnych drzwiach

REJESTRACJA
Pojazd wyposażony I przygotowane do rejestracji przez władze lokalne.
Certyfikat homologacji EEC będzie wystawiony przy dostawie, pozwali on na rejestrację pojazdu w każdym państwie Unii Europejskiej.

CENA
Cena za sztukę : NETTO odbiór Francja  25.900  EUR
Cena netto: 103 600 zł przy kursie EUR/PLN 4,00 zł