Polish
Zapytanie ofertowe
wszystkie pola są wymagane

FRUEHAUF OPTISTEEL

Dostępny na zamówienie
Cena: 110 400 PLN NETTO
Marka: Fruehauf
Model: Optisteel R22.5
Rok produkcji: 2016
Przebieg: bez przebiegu
Moc:
Pojemność:
Paliwo:
Kolor: możliwość wyboru

Wyposażenie:
ABS

Kontakt:
Autobochnia.pl
32-700 BOCHNIA
GORZKÓW 15
   
+48 (14) 611-10-13
Skype: Skype
Dodatkowe informacje:
OFERTA NA NACZEPĘ LEKKĄ OPTISTEEL POJEMNOŚĆ 22m3

Masa całkowita pojazdu 39.000 kg
Masa na wózku jezdnym (max. nośność techniczna) 27.000 kg
Ładowność na sworzniu królewskim (max. nośność techniczna) 12.000 kg
Rozkład masy przy równomiernym rozkładzie ładunku:
            Obciążenie układu jezdnego (max. nośność legalna 24.000 kg
            Obciążenie na sworzniu królewskim 10.500 kg
Masa naczepy  +/- 3 %  5.455 kg
Całkowita ładowność  +/- 3 %  33.545 kg

Wymiary:
Wysokość sprzęgu niezaładowana  1.250 mm
Wysokość sprzęgu załadowana  1.213 mm
Rozstaw pomiędzy osiami 2 x 1.301 mm
Rozstaw osi   4.830 mm
Pozycja osi uniesionej  1.963 mm
Tylny zwis 644 mm
Wysokość zewnętrzna z przodu, niezaładowana 2.937 mm
Wysokość podłogi zabudowy z tyłu, niezaładowana 1.405 mm
Wysokość podłogi zabudowy z tyłu, załadowana 1.368 mm
Wysokość ramy zderzak uniesiony  777 mm
Wysokość podłogi zabudowy wywróconej, niezaładowana 1.004 mm
Wysokość podłogi zabudowy wywróconej, załadowana 967 mm
Prześwit tylnej klapy kiedy wywrócona, niezaładowana  715 mm
Prześwit tylnej klapy kiedy wywrócona, załadowana 678 mm
Wysokość zabudowy wywróconej, niezaładowanay 8.213 mm
Średnia długość zabudowy 7.590 mm
Szerokość pomiędzy ścianami bocznymi 2.298 mm
Wysokość ścian bocznych  1.400 mm
Pojemność zabudowy   22 m3
Kąt wywrotu  47,5 °

UŻYTKOWANIE :
Naczepa kompatybilna z ciągnikami 4x2 i 6x4 o pozycji sprzęgu zgodnej z ISO 1726 I z wysokością sprzęgu pomiędzy 1200 i 1280 mm w stanie niezaładowanym i załadowanym pomiędzy 1160 i 1240 mm.
Pojazd skonstruowany do przewozu:
Wszystkich typów materiałów budowlanych
Piasku + Żwiru
Mas Bitumicznych

Nie należy stosować do skał i ostrych materiałów z rozbiórek.
Skonstruowana do rozładunku pod następującymi warunkami:
Naczepa sprzęgnięta z ciągnikiem, umiejscowiona na płaskiej, solidnej i poziomej  powierzchni.
W przypadku materiałów  sypkich, muszą one być jednorodne o łatwej charakterystyce przepływu.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama naczepy:
W pełni spawana rama wykonana z wysoko wytrzymałej stali.
Dwa wykonane główne profile ramy o przekroju I połączone poprzeczkami zapobiegające skręcaniu.
Wyposażenie ramy:
2” Sworzeń królewski nitowany I demontowany.

Teleskopowe, aluminiowe nogi postojowe z dwiema prędkościami wysuwania, operowane za pomocą korby ze stopami kompensacyjnymi. Możliwość podnoszenia 24.000kg.   Nośność statyczna 50 000 kg

Ręcznie unoszona aluminiowa belka tylnego zderzaka.
2-obwodowy układ hamulcowy zgodny z przepisami EEC, ze sprzęgiem ISO, hamulec postojowy jako akumulator sprężynowy
Regulator hamulców EBS z 2 czujnikami (2S/2M) połączony poprzez gniazdo 24V typu ISO 7638.
Przyłącza hamulcowe i elektrycznie umieszczone na płycie z przodu po lewej stronie.
Panel tylnych lamp zamocowany w pozycji zabezpieczonej, kompatybilny z rozściełaczem, wyposażony w 8 funkcyjne tylne lampy i podnoszone tylne chlapacze
Światła obrysowe LED.
Zaciski redukujące szumy typu Hyfix pomiędzy ramą naczepy I zabudową.
½ koliste błotniki nad każdym z kół.

Układ jezdny:
Typ Heavy Duty z zawieszeniem pneumatycznym, kompatybilny w użytkowaniu z rozściełaczem, wyposażony w zawór unoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do pozycji jazdy (sterowany prędkością).
Automatyczne dopompowanie zawieszenia w trakcie wywracania; z możliwością wyłączenia tej funkcji przy pracy z rozściełaczem.
3 osie SAF Intradisc hamulce tarczowe z  obręczami kół 22,5”; piasty z offsetem 120mm
6 opon, marka: GoodYear, o profile drogowym RHT II, rozmiar: 385/65 R22,5.
Opony zamontowane na obręczach stalowych z offsetem 120mm
Klin pod koła z mocowaniem.

Zabudowa wywrotka:
Model typu Half-Pipe ze stali wysoko wytrzymałej Hardox o twardości 450 BRINELLA..
Płyta podłogowa, zaokrąglenia i ściana przednia o grubości 4 mm.
Ściany boczne i tylna klapa ze stali o grubości 3,2 mm.
Tylna klapa z zawiasami od góry umiejscowiona pod kątem, wyposażona w zawiasy typu dual acting.
Tylna klapa z mechanicznym, automatycznym systemem zwalniania podczas wywrotu
Stopnie (drabinka) na zewnątrz po lewej stronie zabudowy na ścianie bocznej.
Aluminiowa drabina na przedniej ścianie po lewej stronie.

Instalacja hydrauliczna:
Tłok hydrauliczny marki Hyva, skok 5.780 mm, przyłącze hydrauliczne ¾”
Ciśnienie robocze 125 bars.
Bez zaworu ograniczającego ciśnienie na naczepie.

Wykończenie:
Rama naczepy całkowicie ocynkowana
System malowania poliuretanowego  zabudowy i obudowy tłoka.                                  
Wybór koloru z palety standardowej RAL Fuehauf.
Wnętrze zabudowy farba podkładowa.
Koła srebrno szare.
Osie, piasty I nogi postojowe czarne, malowanie KTL.
Błotniki I chlapacze czarne.
Nogi postojowe naturalny kolor aluminium.
Biały pasek odblaskowy na boku.
Czerwony pasek odblaskowy z tyłu.
Tablice długiego pojazdu.
Naklejka z kodem kraju.
Klucz do kół.
Instrukcja obsługi I książka serwisowa.

REJESTRACJA
Pojazd wyposażony I przygotowane do rejestracji przez władze lokalne.
Certyfikat homologacji EEC będzie wystawiony przy dostawie, pozwali on na rejestrację pojazdu w każdym państwie Unii Europejskiej.

CENA
Cena za sztukę odbiór Francja: 27 600 EUR netto !!!
CENA NETTO PLN 110 400 przy kursie EUR/PLN 4,00 zł !!!