Polish
Zapytanie ofertowe
wszystkie pola są wymagane

IVECO 120e25 NOWE !!!!

Cena: 199 000 zł netto
Marka: Iveco
Model: ML 120E25
Rok produkcji: 2014
Przebieg: 0
Moc: 250 KM
Pojemność:
Paliwo: diesel
Kolor:

Wyposażenie:
ABS, El. lusterka, El. szyby, Klimatyzacja, Centralny zamek, Tachograf, Wspomaganie kierownicy

Kontakt:
Autobochnia.pl
32-700 BOCHNIA
GORZKÓW 15
   
+48 (14) 611-10-13
Skype: Skype
Dodatkowe informacje:
 Witamy !!!

Pragniemy zaoferować zupełnie nowy pojazd z niemieckiego salonu marki Iveco Eurocargo 120 E25 !!!

SPRZĘGŁO
Jednotarczowe suche o średnicy 15``(380mm),
odciągane sprężyną talerzową ze wspomaganiem
hydraulicznym.
 
UKŁAD KIEROWNICZY
Wspomagany, hydrauliczny, kulkowy. Regulacja
wysokości i pochylenia koła kierownicy.
Blokada kierownicy.
 
PODWOZIE
Podłużnice o przekroju w kształcie litery „C”
o wymiarach:
 - dla rozstawów 3105 – 4185 mm
 250 x 70 x 5 mm, rozstawienie 850 mm
 - dla rozstawów 4455 – 4815 mm
 252 x 70 x 6 mm, rozstawienie 852 mm
 - dla rozstawów 5175 – 6570 mm
 253,4 x 70 x 6,7 mm, rozstawienie 853,4 mm
 
OŚ PRZEDNIA
O przekroju dwuteowym.
Piasty montowane na łożyskach z samoregulacją.
Smarowane olejem.
 
TYLNY MOST z blokadą
Nośny z pojedynczą redukcją. Piasty montowane
na łożyskach z samoregulacją. Smarowane
olejem.
Przełożenie tylnego mostu 4,11:1.
Jako opcja: 3,07; 3,42; 3,73; 4,88.
 
OPONY
Przednie pojedyncze, tylne bliźniacze.
Rozmiar standardowy – 245/70R19.5
Jako opcja: 265/70R19,5; 285/70R19,5;
10 R 22,5 (możliwe przełożenia tylnego
mostu 4,88; 5,57; 6,14; 6,83).
 
ZAWIESZENIE
Mechaniczne
Resory piórowe paraboliczne, wzmacniane
dla tylnego mostu. Drążek stabilizatora i teleskopowe
amortyzatory hydrauliczne. Jako opcja
dostępne resory półeliptyczne przednie i tylne.
Pneumatyczne tylne (/P)
Typ Hendrickson z dwoma miechami pneumatycznymi,
skok zawieszenia +130 / -75 mm
Kontrola elektroniczna (ECAS) ze sterowaniem
regulacji położenia i funkcją samoczynnej
diagnozy.
Pneumatyczne pełne (/FP)
Dwa miechy pneumatyczne na przedniej osi
(skok zawieszenia +100 / -60 mm) i dwa na
tylnej osi (skok zawieszenia +130 / -75 mm).
Kontrola elektroniczna (ECAS) ze sterowaniem
regulacji położenia i funkcją samoczynnej
diagnozy. Dostępne od rozstawu osi 4185mm.
 
UKŁAD HAMULCOWY
Hamulec zasadniczy i awaryjny.
System pneumatyczny z dwoma niezależnymi
obwodami – ABS jako standard. Hamulce
wentylowane tarczowe dla osi przedniej i tylnej
z pływającymi zaciskami
 - średnica tarcz – 377 mm
 - powierzchnia hamująca – 602 cm2
Sprężarka jednocylindrowa – 225 cm3
,
Opcja - 360 cm3
 (standard dla /FP).
Hamulec silnikowy na wydechu.
Podgrzewany osuszacz powietrza w układzie
hamulcowym.
Hamulec postojowy
Mechaniczny, działający na koła tylne, sterowany
ręcznie, uruchamiany pneumatycznie.
 
KABINA
Wykonana z wytłoczek stalowych. Tylna ściana
kabiny bez okien. Zawieszenie kabiny na amortyzatorach
(kolumnach McPherson) i silentblokach.
Odchylana hydraulicznie o 600
.
Ilość miejsc w kabinie:
 - 3 dla kabiny dziennej (ze składanym central-
 nym fotelem - stolikiem)
 - 2 dla kabiny sypialnej
Kabina sypialna dostępna od rozstawu osi 3690mm
Pneumatyczny fotel kierowcy, regulowany
w trzech płaszczyznach, pokryty tkaniną,
z pasami bezpieczeństwa i zagłówkiem.
Oprzyrządowanie podstawowe:
prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu
paliwa i AdBlue, wskaźnik temperatury
cieczy chłodzącej, centralny wyświetlacz
ciekłokrystaliczny, lampki kontrolne, tachograf
dla 2 kierowców.
Transformator 24V – 12V, elektrycznie podgrzewane
i ustawiane lusterka wsteczne,
lusterko rampowe i przednie, przyciemniane
szyby, immobiliser.
 
ZBIORNIK PALIWA i AdBlue
Pojemność: 200 l
Opcja – 280 l
Zbiornik AdBlue: 25 l – podgrzewany
Podgrzewany fi ltr paliwa + podgrzewany
fi ltr wstępny paliwa.
 
UKŁAD ELEKTRYCZNY
Napięcie : 24V
Akumulatory: 2 o pojemności 110Ah
Opcja: 143Ah
Alternator: 28V – 70A
Opcja: 28V – 90A
 
 
Diesel 6 cylindrów rzędowy, 4 zawory na cylinder. Wtrysk paliwa pod wysokim ciśnieniem (1600 bar) COMMON RAIL, sterowany elektronicznie. Turbodoładowanie, z zaworem upustowym oraz intercooler’em. Termiczny układ rozruchowy. Chłodzony cieczą. Zgodny z normą EURO V (w opcji EEV) – technologia SCR (selektywna redukcja katalityczna poprzez wtrysk mocznika w układzie wydechowym poza silnikiem . 

Dane techniczne
 
 
Pojemność całkowita 5880 cm3
Średnica x skok tłoka 102 x 120 mm
Moc maksymalna 251 KM (185 kW) przy 2700 obr/min
 
 
 
ZAPRASZAMY !!!

KONTAKT :

www.autobochnia.pl
tel. 14 611 10 13